חיפוש

הגיע הזמן לצלם את עצמכם מתאמנים!

נושא שאני חושב שהמון מתאמנים מפספסים ובעיקר כאלה שעובדים באופן עצמאי.

צילום האימון שלכם יכול להציע מספר יתרונות, במיוחד אם אתם שואפים לאופטימליות באימונים.

הנה כמה סיבות מדוע …

  • ניתוח הטכניקה:

הערכה עצמית צילום הסטים שלכם יאפשר לכם לסקור את הטכניקה שלכם בעת ביצוע התרגיל. על ידי צפייה בסרטונים, אתם יכולים לזהות אזורים לשיפור ולבצע התאמות נדרשות כדי למנוע עבודה לא רצויה ולייעל את הטכניקה שלכם בתרגיל.

  • הערכת מאמץ:

בהנחה ואין מי שמסתכל עליכם בעין אובייקטיבית השימוש בצילום ישפר משמעותית את תפיסת תחושת המאמץ שלכם. בעזרת הסתכלות על מהירות החזרה (ככל שאנו מאיטים בקצב התנועות במהלך הסט אנו יותר קרובים לכשל) ניתן להבין במבט לאחור האם באמת התאמצתם כפי שרציתם מה שיעזור לכם בשיפור הביצועים באימוני הכוח שלכם לאורך זמן.

  • מעקב אחר התקדמות:

התקדמות חזותית: סרטונים מספקים תיעוד חזותי של ההתקדמות שלכם לאורך זמן. בעזרתם אתם מסוגלים להשוות סרטונים ישנים יותר לסרטונים עדכניים יותר כדי לראות כיצד השתפרה הטכניקה והביצועים הכוללים שלכם.

  • אחריות אישית:

כן נשמע מעט מצחיק אך הידיעה שאתם מצלמים את הסטים שלכם יכולה ליצור תחושה של אחריות. מה שעשוי לעודד אתכם לשמור על דגשי התרגיל ולהתאמץ בצורה מרבית במהלך ביצוע הסט.

  • מעורבות קהילתית:

מתאמנים רבים משתפים את סרטוני האימון שלהם במדיה חברתית או בפורומים של כושר. מה שעוזר ליצור תחושה של קהילה, אימוני קרוספיט בנויים מאוד סביב עניין הקהילתיות דבר שעוזר בכל הנוגע להתמדה ויצירת קשרים חיובים העוזרים לספק מוטיבציה לנו ולאחרים, ואפילו לפתוח הזדמנויות לייעוץ מקצועי. זכרו לכבד את הפרטיות ואת מדיניות חדר הכושר בעת צילום האימונים, בקשו ממתאמנים המופיעים בצילום את רשותם לפני העלאה לרשתות החברתיות.

מי שקרא עד לחלק זה מבין כי צילום האימון מציע מספר יתרונות

אז למה בעצם לא לצלם!

במידה ואתם מתאמנים אימוני כוח בקבוצה יכול להיות שיש פחות צורך בצילום האימון מאחר שאת הקהילתיות כבר תשיגו וכנראה שיהיה מאמן שיפתח עליכם עין ויעזור בעת ביצוע התרגילים …

מעבר לכך במידה ואתם מתאמנים עצמאית היתרונות עולים על החסרונות ולכן עניין הצילום שווה את זה…

זה לא אומר שחייב לצלם כל אימון אך לפחות חצי ממספר האימונים שלכם בשבוע צריכים להישמר בתיקיית אימונים בגלריה!

ובמידה ועניין הצילום פחות עבורכם וחשקה נפשכם באימוני קבוצות הבנויים בדיוק עם מאמן צמוד וקהילה כייפית ודוחפת אתם יותר ממוזמנים להגיע אלינו לסטודיו Motive8

לשיעוריHybrid/Strength  – אימוני קבוצות במודיעין חווייתיים מהנים ומקצועיים.

ובתקווה המקום שלנו יעזור לכם להתאהב ולהיכנס לכושר.

במהלך שיעור הסטודיו ניגע במגוון מרכיבי כושר בצורה מגוונת שיועילו רבות למתאמנים חדשים ומתקדמים עם התייחסות מלאה אל הפרט ובסולם העמסה הדרגתי.

במידה ורלוונטי עבורכם או עבור בן משפחה תוכלו לחייג אלינו – 0559857988

ונשמח לעזור בדרך לחיים איכותיים ועצמאות גופנית!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

אימוני כוח במודיעין
תוספים

כשאנו מגיעים לבקבוק המכיל כדורי ויטמין C או שמן דגים, אנו עשויים לתהות עד כמה הם יעבדו והאם הם בכלל

קרא עוד >>
הישארו בקשר!
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם