חיפוש

אימונים אישיים לילדים

אימוני כושר לילדים

פעילות גופנית וחיזוק הגוף חשובים בכל גיל. אצל ילדים פעילות גופנית ועבודה על השרירים, הנשימה ועוד יתרמו לתפקוד טוב יותר של כל המערכות, לצמיחה וגדילה וגם יקנו הרגלים טובים לשמירה על כושר גם בעתיד. במחשבה ראשונה נראה שכל ילד אוהב לרוץ ולהיות פעיל, אך היום במיוחד ילדים רבים מעדיפים להישאר מול המסך, גדול או קטן ולהיות פעילים בעיקר בצורה וירטואלית. לכן, חשוב לתת מעט בוסט כדי להביא לכך שהילד יהיה פעיל. כאשר ילד לא נמשך או מתמיד בחוג, אימוני כושר הם אופציה, כאשר ישנם גם אימונים אישיים לילדים ולא רק אימונים קבוצתיים. כך גם ילד שלא מרגיש מספיק ביטחון בעצמו יכול להתחזק ויחד עם חיזוק השרירים לחזק גם את ביטחונו העצמי.

מתי במיוחד מתאימים אימונים אישיים לילדים?

אימונים לילדים יכולים להתאים מאוד כאשר הילד לא מספיק פעיל, אך גם כתוספת לילדים פעילים שיכולים להרוויח משכלול יכולות תנועתיות . מעבר לזה, אימונים לילדים הם פתרון מעולה כשיש לשים דגשים גם ברמה הפיזית, למשל כשישנם קשיים במוטוריקה גסה, שיווי משקל או קואורדינציה, כאשר ישנו עודף משקל שיכול להשפיע גם על היכולות וגם על הביטלון העצמי, או כאשר ישנו מצב שדורש התאמה מיוחדת של תרגילים כמו טונוס שרירים נמוך או עקמת.

אימונים עם גיוון והנאה

אימונים לילדים, כמו כל פעילות הקשורה לילדים, צריכים להיות מגוונים ומעניינים כך שהילד לא ירגיש שהוא הולך לאימון רק כי צריך, או רק כי חשוב לחזק את הגוף אלא כי הדבר מהנה. מעבר לכך שהוא יבין שכושר ושמירה על אורח חיים בריא הם חשובים, חשוב שיהיה לו כיף, מגוון ומעניין. לכן, פעמים רבות אימונים אישיים לילדים וגם אימונים קבוצתיים נעשים בצורה של תחנות, משחקיות וכו'. התחנות יכולות לכלול משחק עם כדור, חבל, קפיצות, זחילות, עבודה עם גומיה ועוד. החיבור בין פעילות גופנית לבין כיף והנאה הוא חיבור חשוב שישפיע על איכות והצלחת התהליך.

בסטודיו Motive8 של ספיר ורון במודיעין מכבים רעות ישנם גם אימונים לילדים, אישיים וקבוצתיים, בהם מושם דגש על חיזוק הגוף בהתאם לגיל ולא פחות מכך על גיוון ואווירה כיפית. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

הישארו בקשר!
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם