חיפוש

חוג התעמלות לילדים

חוג התעמלות לילדים – לגוף בריא

כל הורה רוצה לראות את הילד שלו פעיל, מוציא אנרגיות, משחק וגם גדל וצומח בצורה בריאה. עם זאת, היום ילד פעיל, מוציא אנרגיות או משחק בחוץ אינו דבר מובן מאליו כמו שהיה לפני 30 שנה. היום במקרים רבים צריך לגרום לילד להתנתק מהמסך, לצאת מהבית ולהגיע לפעילות מובנית לשיפור יכולות ולחיזוק הגוף שתהיה גם מהנה וכיפית. חוג התעמלות לילדים הוא שילוב נהדר בין כיף ועניין לילד לבין חיזוק שרירים ובכלל כישורים פיזיים כמו מוטוריקה גסה, שיווי משקל, גמישות וקואורדינציה שחשובים מאוד לגדילה ותפקוד טובים.

חוג התעמלות לילדים: כשבריאות וכיף נפגשים

בניגוד לחוג שהוא ספציפי לספורט, חוג התעמלות לילדים, כשהוא מושקע ובנוי טוב יהיה מפתיע ומגוון. ילדים מעדיפים ברוב המקרים כמה פעילויות קצרות במקום פעילות אחת ארוכה. לכן, פעמים רבות השיעור יהיה שיעור תחנות בו הילדים יעסקו בפעילות כלשהי כמה דקות ויעברו לפעילות הבאה. הפעילויות יכולות להיות עבודה עם משקולת או כדור, קפיצה בחבל, או שימוש בהליכונים ואופניים. השיעור יכול לכלול תרגילים על מזרון ועבודה עם עזרים שונים. הגיוון הוא המפתח גם לעבודה על שרירים שונים או יכולות שונות וגם ליצירת עניין והנאה לילדים.

איך לבחור את חוג ההתעמלות המתאים?

ישנן מסגרות שונות המציעות חוג התעמלות לילדים. החוג יכול להיות בביה"ס, במתנ"ס או בסטודיו פרטי. איך לבחור את המקום המתאים ביותר לילד שלכם? ראשית, חשוב לבוא ולהתרשם מהמקום ומהאפשרויות שהוא מציע. חשוב שהמקום יהיה בגודל מתאים, שלילד יהיה מרחב אך גם שהמדריך יוכל לראות כל ילד בכל רגע. חשוב לבדוק כמה ילדים יש בחוג, שגם חוג במסגרת קבוצתית לא יהיה המוני מדי ושהמדריך יוכל לתת יחס אישי מתי שצריך. חשוב להתרשם מהמדריך, לוודא שהוא מוכשר ומוסמך, לראות שיש לו גישה טובה ושיש לילד חיבור איתו. במיוחד אצל ילדים יש השפעה רבה לחיבור עם המדריך על חוויית החוג כולה.

בסטודיו Motive8 של ספיר ורון במודיעין מכבים רעות ישנם אימונים ושיעורים שונים כולל אימונים המותאמים לילדים ששמים דגש על חיזוק ואתגרים במידה המתאימה וגם על כיף ועניין. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

אימונים במהלך היריון

לאחרונה נתקלתי בהרבה אינפורמציה שגויה בכל הנוגע לאימונים בזמן הריון, אשר מגיעה ממתאמנים, ממאמנים ואף מרופאים. לכן החלטתי לעשות קצת

קרא עוד >>
אימוני כוח במודיעין
אימוני כוח במודיעין

הסטודיו Motive8 לאימוני כושר מציע ללקוחותיו אימוני כוח במודיעין והסביבה. למידע נוסף, מוזמנים ליצור קשר דרך האתר או לחייג לטלפון

קרא עוד >>
הישארו בקשר!
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם