חיפוש

אימון לגיל השלישי

אימון לגיל השלישי – המלצות

ככל שאנו מתבגרים, מתרחש אצלנו תהליך טבעי של ירידה במסת השריר ובצפיפות העצם. הדברים כבר אינם מובנים מאליהם כפי שהיו בגיל צעיר יותר. בנוסף, ככל שמתקדמים בגיל כך רמת הפעילות יורדת באופן טבעי. אם בתור צעירים הייתם בתנועה בלי לשים לב בדרך לעבודה או ממנה, בפעילות עם הילדים ועוד, בתור מבוגרים בפנסיה, רמת הפעילות תרד מאוד אם לא תדאגו לבצע פעילות באופן יזום. מעבר למגוון הדרכים השונות לנוע ולהיות פעילים, כדאי גם לתת לגוף את האימון והחיזוק המגיעים לו. בעזרת אימונים טובים וממוקדים ניתן לשמר את מסת השריר ואף להגדיל אותה, לשפר את איכות החיים ולשמור על סט יכולות רחב.

במה שונה אימון לגיל השלישי מאימון אחר?

אימון לגיל השלישי יכול להתאים כאימון מצוין לכל גיל, המתאמנים לא נדרשים להראות מהי שנת הלידה שלהם בכניסה לאימון 😊 אך הדגשים באימון יהיו על דברים החשובים במיוחד בגיל השלישי כמו: תרגילים המחזקים את השרירים והמפרקים, המסייעים בבניית עצם, תרגילי יציבות, תנועתיות ועוד. הדגש יהיה על תרגילים בקצב איטי בו ניתן משקל רב לאופן ביצוע התנועה. בחירת התרגילים תהיה כזו שתאפשר עבודה על מגוון תנועות יום יומיות (קימה מישיבה, הרמת משא מהקרקע, הרמת של משקל מעל גובה הכתפיים ועוד. נדגיש שוב שאימונים אלה מעולים לכל מי שמחפש דרך לחזק את הגוף בצורה יעילה.

לבנות את תוכנית האימונים לאורך זמן

גם אימון לגיל השלישי, כמו כל אימון אחר, צריך להיות מבוסס על התמדה. לכן, חשוב למצוא את סוג האימון המתאים לכם ואף להתארגן מראש עם תוכנית אימונים שנתית כפי שמציע סטודיו Motive8 של ספיר ורון במודיעין מכבים רעות. כאן, מעבר למגוון סוגי האימונים, כל אחד יכול לבנות את תוכנית האימונים שמתאימה לו ואף לשלב תפריט שיותאם לו אישית לפי מצבו הבריאותי וההעדפות שלו. מלבד אימון לגיל השלישי הסטודיו מציע גם אימונים לילדים, אימונים לפני צבא וכמובן מגוון אימונים לחיזוק. מוזמנים ליצור קשר.

ככל שאנו מתבגרים, מתרחש אצלנו תהליך טבעי של ירידה במסת השריר ובצפיפות העצם. הדברים כבר אינם מובנים מאליהם כפי שהיו בגיל צעיר יותר. בנוסף, ככל שמתקדמים בגיל כך רמת הפעילות יורדת באופן טבעי. אם בתור צעירים הייתם בתנועה בלי לשים לב בדרך לעבודה או ממנה, בפעילות עם הילדים ועוד, בתור מבוגרים בפנסיה, רמת הפעילות תרד מאוד אם לא תדאגו לבצע פעילות באופן יזום. מעבר למגוון הדרכים השונות לנוע ולהיות פעילים, כדאי גם לתת לגוף את האימון והחיזוק המגיעים לו. בעזרת אימונים טובים וממוקדים ניתן לשמר את מסת השריר ואף להגדיל אותה, לשפר את איכות החיים ולשמור על סט יכולות רחב.

במה שונה אימון לגיל השלישי מאימון אחר?

אימון לגיל השלישי יכול להתאים כאימון מצוין לכל גיל, המתאמנים לא נדרשים להראות מהי שנת הלידה שלהם בכניסה לאימון 😊 אך הדגשים באימון יהיו על דברים החשובים במיוחד בגיל השלישי כמו: תרגילים המחזקים את השרירים והמפרקים, המסייעים בבניית עצם, תרגילי יציבות, תנועתיות ועוד. הדגש יהיה על תרגילים בקצב איטי בו ניתן משקל רב לאופן ביצוע התנועה. בחירת התרגילים תהיה כזו שתאפשר עבודה על מגוון תנועות יום יומיות (קימה מישיבה, הרמת משא מהקרקע, הרמת של משקל מעל גובה הכתפיים ועוד. נדגיש שוב שאימונים אלה מעולים לכל מי שמחפש דרך לחזק את הגוף בצורה יעילה.

לבנות את תוכנית האימונים לאורך זמן

גם אימון לגיל השלישי, כמו כל אימון אחר, צריך להיות מבוסס על התמדה. לכן, חשוב למצוא את סוג האימון המתאים לכם ואף להתארגן מראש עם תוכנית אימונים שנתית כפי שמציע סטודיו Motive8 של ספיר ורון במודיעין מכבים רעות. כאן, מעבר למגוון סוגי האימונים, כל אחד יכול לבנות את תוכנית האימונים שמתאימה לו ואף לשלב תפריט שיותאם לו אישית לפי מצבו הבריאותי וההעדפות שלו. מלבד אימון לגיל השלישי הסטודיו מציע גם אימונים לילדים, אימונים לפני צבא וכמובן מגוון אימונים לחיזוק. מוזמנים ליצור קשר.

אימון לגיל השלישי

 

מאמן כושר לגיל השלישי

היום, כשתוחלת החיים רק הולכת ועולה וישנם אמצעים טכנולוגיים רבים המסייעים בכך, חשוב לעשות כל שניתן כדי לשמור על הבריאות, על הכושר הגופני וליצור אורח חיים פעיל, מגוון ועשיר. אף אחד לא רוצה לחיות חיים ארוכים ולצאת לפנסיה מבלי להרגיש טוב, ולכן היום יותר מתמיד באחריותו של כל אחד לעשות כל שניתן כדי לשמור על חוזק הגוף, יכולת התנועה ועוד. אימון גופני המתאים לגיל ולמצב הבריאותי היא דרך נהדרת לשמור על עצמכם וליהנות מהחיים ומיכולות מגוונות גם בגיל מבוגר. מאמן כושר לגיל השלישי שבונה לכם תוכנית אימונים המותאמת לכם ידאג לשלב בה תרגילים ומדיפיקציות אימון שיחזקו אזורים שזקוקים לכך וגם יתאימו להעדפות ולרצון שלכם.

איך לבחור מאמן כושר לגיל השלישי?

מאמן כושר לגיל השלישי צריך להיות קודם כל מאמן כושר מוסמך שעבר את כל ההכשרה וההסמכה לכך. מעבר לכך כדאי לבדוק שעבר הכשרה נוספת ואף עבד מול אוכלוסיית הגילאים הרלוונטית. מאמן כושר לגיל השלישי צריך לבנות תוכנית אימונים מותאמת למצבו של המתאמן שיהיה לרוב מורכב יותר ממצבו הבריאותי של מתאמן צעיר. מעבר להתמחות שלו בגיל השלישי מבחינה מקצועית הוא צריך להתאים לכך גם מבחינה אנושית ורגשית. כדאי לפגוש אותו ולראות שהוא סבלני וקשוב אך עם זאת משלב גם הומור ומתייחס למתאמנים בגובה העיניים תוך הצבת אתגרים במידה הנכונה.

מה צריך לכלול אימון לגיל השלישי?

אימון לגיל השלישי יעבוד על כל השרירים ויחזק אותם תוך התמקדות באתגרים או בדברים שצצים בגיל מבוגר. צריך להיות מושם דגש למשל על בניית עצם, שיפור היציבות ועל חיזוק שריר הליבה שנותנים תמיכה לשלד ולאיברים פנימיים. חשוב לעשות חימום משמעותי בתחילת השיעור ואף ניתן לבצע שחרור בהתאם לרצונות המתאמן. היום אנשים בגיל השלישי יכולים להיות במצב גופני שונה מאוד אחד מהשני כך שנדרשת היכרות מעמיקה עם המתאמן כדי להתאים לו את האימונים בצורה הטובה ביותר.

בסטודיו Motive8 של ספיר ורון במודיעין מכבים רעות ישנם גם אימונים לבני הגיל השלישי, אישיים וקבוצתיים, בהם מושמים הדגשים וישנה עבודה על הדברים החשובים בגיל זה והכל באוירה נעימה וכיפית. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

עיצוב וחיטוב הגוף
חזרות אפקטיביות

מהן חזרות אפקטיביות? המונח חזרות אפקטיביות מתייחס לחמש החזרות האחרונות לפני כשל, אלו החזרות המאתגרות ביותר אבל כנראה שאלה החזרות

קרא עוד >>
הישארו בקשר!
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם