חיפוש

אימונים ככלי לירידה במשקל – המלצות!

כשזה מגיע לשינוי בהרכב הגוף לא מעט מתאמנים פונים אלי בנושא, לרוב התשובה שלי תגיע לאותה נקודה.

אז השאלה הנשאלת היא – האם אימוני כוח מרזים, כמאמן שמרכז ההתמחות שלו היא אימוני כח איני יכול לענות על השאלה בלי להרגיש מעט צביטה קטנה…

בואו ונתחיל מההתחלה לכל אותם התאמנים אשר מחפשים ירידה באחוזי שומן או בניית מסת שריר או אפילו עבור כושר גופני טוב ובריאות ואריכות חיים אמליץ לבצע אימון אשר מתאים עבורם והם יכולים להתמיד בו לאורך הזמן שבו תכננו לרדת במשקל.או להשלים כל מטרה אחרת.

מכירים את הוויכוח הישן והנודע האם אופניים שורפים יותר קלוריות או שמא דווקא שחיה (או כל שילוב אחר)

אני מאמין שתסכימו איתי שבסופו של דבר גם אם אחד מהם שורף יותר פר דקת עבודה אם לא נתמיד בכך לא נגיע לתוצאות המיוחלות, לכן כהמלצה ראשונית קודם נבחר לבצע פעילות גופנית שפרקטית עבורנו ואנו נהנים ממנה.

אני אוהב להתמקד בשילוב בין אימונים סיבולתיים ואימוני התנגדות.

אימון אירובי (סיבולתי) מאוד חשוב עבור מגוון רחב של הטבות בריאותיות כלליות כמו שיפור בתפוקת הלב שיפור הדופק עליה בספיגת החמצן ובנוסף אימון סיבולתי יעלה את ההוצאה הקלורית שלנו במהלך היום.

בנוסף אמליץ לשלב אימוני התנגדות אשר הינם יעילים עבור בניית מסת שריר וחיזוק הגוף כמו גם היכולת לנוע ללא כאב ובחופשיות עם עוד המון הטבות בריאותיות כלליות וגם סוג זה של פעילות יעלה את ההוצאה הקלורית שלנו במהלך היום.

ומה מבחינת עצימות אז פה אל לנו לחרוץ גורלות הרי ששני סוגי האימון HIIT or MICT (אימון בעצימות גבוה או בעצימות בינונית)  צריכים בסופו של דבר להיות פרקטים עבורנו כדי שזה יעבוד לאורך זמן זוכרים…וצריך להיצמד למה שמרגיש יותר נכון עבורנו בטווח זמן הארוך.

לבסוף, אל לנו לשכוח שתזונה היא המפתח לגירעון קלורי וכתוצאה מכך לירידה במשקל אז כשזה נוגע בירידה במשקל נכונה הכלי הראשון שלנו הינו גרעון קלורי וכל מה שרשמתי יכנס לאחר מכן.

כמובן שתמיד אמליץ להיוועץ באיש מקצוע מתאים על מנת ללוות אתכם לעבר המטרות שלכם

לצורך הדוגמא עבדכם הנאמן מעביר שיעורHybrid  בסטודיו Motive8

במהלך שיעור הסטודיו ניגע במגוון מרכיבי כושר ונתמקד בשילוב בין אימונים סיבולתיים ואימוני התנגדות מה שיועיל רבות למתאמנים וכמובן נעשה זאת תוך ניהול עומסים נכון על מנת למצוא את עצימות העבודה המתאימה לכל מתאמן/מתאמנת.

במידה ורלוונטי עבורכם או עבור בן משפחה תוכלו לחייג אלינו – 0559857988

ונשמח לעזור בדרך לחיים איכותיים

אז לסיכום אימונים הם רק חלק מהמשוואה כשזה נוגע בירידה במשקל וחשוב להבין כי ירידה במשקל היא רק חלק קטן מההטבות הנהדרות שניתן להשיג מאימונים, כמובן שפרקטיקה ויכולת התמדה בפעילות שנבחרה חשובים ביותר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

הישארו בקשר!
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם