חיפוש

איך לחזור לשגרת אימונים?

יופי לאחר הרבה זמן חזרתם להתאמן!

אך בין התחייבויות לעבודה, התחייבויות משפחתיות ואירועים חברתיים, זה עשוי להיראות מרתיע – ובלתי אפשרי בעליל – להוסיף שגרה נוספת אל תוך הלוז העמוס שלנו.

כתוצאה מכך, ולמרות העליה במודעות לחשיבות ביצוע פעילות גופנית חלק מהאנשים נוטים להקריב ולוותר על – פעילות גופנית.

אולי זה התחיל בשבוע עמוס, ואז שבוע אחד הפך לשבועיים ואז לפני שהספקתם לחזור קפץ אירוע משפחתי ולאחריו חג, ויצא כבר שלא ביצעתם פעילות במשך מספר חודשים.

אולי זה פציעה שהתחילה או כאב לא מוסבר שבגינם לקחנו מנוחה ובצדק, אך שכחנו להזכיר לעצמנו שהמנוחה היא לא לכל החיים.

לא משנה מה האשם. תמיד יש בחיים שלנו את המקום לחזור להתאמן ולדאוג לבריאות הפיזית והנפשית שלנו עכשיו ובעתיד.

מאחר שנשאלתי על הנושא ומהיכרותי יש לא מעט אנשים (מתאמנים לעתיד) שיזדהו עם מה שרשמתי

אשמח לשתף בקצרה מספר אסטרטגיות שבתקווה יעזרו לך למצוא את הדרך חזרה אל כל הכייף הזה.

תחפשו תבדקו ולאחר מכן תחליטו למה אתם יותר מתחברים ולמה פחות

אם לפני שהפסקתם לא הבנתם את זה מספיק אז רק אחזור ואומר כי האימון הכי טוב הוא אימון שאנחנו נבצע ואין על זה וויכוח כלל. הליכה/ריצה/משקולות/שחיה/רכיבה על אופניים הכי חשוב שנבצע את הפעילות ונתמיד בה לאורך זמן אל תפחדו להתנסות במגוון של פעילויות אפילו למשך חודשים על מנת לבחון למה התחברתם ובמה תצליחו להתמיד מרצון.

מצאו את המוטיבציה שלכם

העניין בפעילות גופנית הוא שאנחנו צריכים למצוא מה מניע אותנו. מציאת המוטיבציה לחזור לפעילות גופנית ולהיות בריאים חייבת לבוא מבפנים. וזה לא רק על מציאת המוטיבציה, אלא על הסוג הנכון של מוטיבציה להיכנס לכושר. בוא לא נחשוב רק על מניעים חיצוניים כמו מראה אלא נחפור טיפה יותר עמוק ונבין שפעילות גופנית משפיעה לטובה גם על בריאותנו הפיזית והמנטלית.

מצאו מתי הזמן להתחיל ואל תמהרו יתר על המידה ברגע שהתחלתם

אם הקפדתם על שגרת אימונים בעבר, אל תצפו לחזור אליה מיד כאילו שום דבר לא השתנה. במקום זאת, אציע לעשות את זה צעד אחד בכל פעם. "כשנכנסים שוב לשגרה של פעילות גופנית, זכרו שהנקודה היא לעזור לגוף, ולא לפצוע אותו.

אל תשנו את הכל בבת אחת

כשחוזרים לשגרה של פעילות גופנית אנו עלולים להתפתות לשנות מיד גם את הרגלי האכילה שלנו בחלק גדול מהמקרים. לעתים קרובות, אנשים נוטים להתבסס על ביצוע יותר מדי שינויים בבת אחת. במקום זאת, "התמקדו בדבר אחד בכל פעם"

לאחר שאתם מרגישים כי אתם "על דרך המלך" תשקלו שינויים נוספים.

תחשבו מחוץ לקופסא

הגדירו מחדש מה המשמעות של פעילות גופנית, אולי הטיפ החשוב מכולם: איננו חייבים בהכרח להצטרף לחדר כושר או לבלות שעות ביום בריצה בחוץ כדי להתאמן.

במקום זאת, אתם יכולים לעשות הכל בנוחות של הבית.

בואו נגיד שלוח הזמנים שלנו עמוס. פשוט מצאו משהו שאתה יכולים וקובעים לעשות במשך חמש או 10 דקות (כפיפות בטן ושכיבות שמיכה במהלך הפרסומות)

תתנסו ותבדקו גם איך אתם יכולים לשלב יותר פעילות ביום יום שלכם. ניתן להמנע מלקחת מעליות ומדרגות נעות במידת האפשר, זה יכול להיות גם פשוט כמו לקום וללכת לשולחן של עמית לעבודה כדי לשוחח במקום לשלוח לו אימייל, או לקחת הפסקה של כמה דקות לעשות טאבטה על המדרגות בעבודה.

והכי חשוב העיקר לקחת אחראיות על בריאותכם ולהתחיל. זה יכול להיות לבד וזה אפילו טוב יותר בעזרתם של בעלי המקצוע המתאימים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

אימוני כוח במודיעין
אימוני כוח במודיעין

הסטודיו Motive8 לאימוני כושר מציע ללקוחותיו אימוני כוח במודיעין והסביבה. למידע נוסף, מוזמנים ליצור קשר דרך האתר או לחייג לטלפון

קרא עוד >>
עיצוב וחיטוב הגוף
חזרות אפקטיביות

מהן חזרות אפקטיביות? המונח חזרות אפקטיביות מתייחס לחמש החזרות האחרונות לפני כשל, אלו החזרות המאתגרות ביותר אבל כנראה שאלה החזרות

קרא עוד >>
הישארו בקשר!
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם